Veel gestelde vragen

Om te voorkomen dat we overspoeld worden met telkens dezelfde vragen hebben we deze FAQ opgesteld.

  1. Bij wie kan ik terecht in geval van vragen, opmerkingen of onduidelijkheden?
  2. Is deze energievergelijker onafhankelijk?
  3. Betaal ik extra kosten als ik bestel via deze vergelijker
  4. Wie is er verantwoordelijk bij niet of te laat leveren?
  5. Ik heb een klacht! Waar kan ik terecht?
  6. Geven jullie persoonlijk advies
  7. Hoe kan ik jullie bereiken

 

1 – U kunt het beste rechtstreeks contact opnemen met de energieleverancier.

2 – Ja, u kunt hier onafhankelijk en eenvoudig energieleveranciers vergelijken.

3 – U betaalt geen extra kosten.

4 – Bij niet of te laat leveren is de energieleverancier verantwoordelijk.

5 – U kunt het beste rechtstreeks contact opnemen met de energieleverancier.

6 – Nee, wij kunnen en mogen u geen persoonlijk advies geven.

7 – Via het contactformulier